למה כדאי לרכוש ביטוח תאונות אישיות?

מערכת שורש  טז תשרי, תשפא  10/4/2020

תאונות מוגדרות כתרחישים בלתי צפוניים שאינם מגיעים עם אזהרה, ולכן חשוב להיות מוכנים להתמודדות עם כל אירוע חריג, לא רק תאונות דרכים
.......................

למה כדאי לרכוש ביטוח תאונות אישיות?

תנאי הדרכים בערים מרכזיות רבות בישראל מציגים תמונה עגומה עם פקקי תנועה וכבישים שאינם איכותיים, ומכאן שהסיכונים לתאונות דרכים גבוה. המאמצים שננקטים על ידי הממשלה בישראל להענקת טיפולים מהירים ואיכותיים לנפגעי תאונות דרכים הם בהחלט חדשות חיוביות, אבל אי אפשר להתעלם מהיתרונות של פוליסת ביטוח תאונות אישיות.

תאונות מוגדרות כתרחישים בלתי צפוניים שאינם מגיעים עם אזהרה, ולכן חשוב להיות מוכנים להתמודדות עם כל אירוע חריג, לא רק תאונות דרכים, בתמיכה של ביטוח תאונות אישיות שיספק את הכרית הכספית הנדרשת בזמן חירום.

הפחתת הנטל על המשפחה

תאונה אישית עשויה לשנות את החיים, ובעוד שהתמודדות עם אובדן אדם אהוב או טיפול באדם נכה בעקבות פציעה, ההתמודדות עם הנטל הכספי של תשלום ההוצאות הרפואיות מכבידה עוד יותר, במיוחד עבור אדם שעובד כשכיר ומרוויח שכר ממוצע.

פוליסת ביטוח תאונות אישיות זמינה כחבל הצלה במצבים כאלה על ידי מתן מגוון של כיסויים כמו כיסוי אשפוז, כיסוי נכות קבועה או זמנית, וכיסוי לכל תרחיש אחר.

תנאים משתלמים

פוליסות ביטוח תאונות אישיות משתלמות יחסית בהשוואה לסוגים אחרים של פוליסות ביטוח חיים ובריאות. חשוב לבחור בפוליסה כזו אם אתם שייכים לקטגוריית סיכון תעסוקתי גבוה, למשל.

על ידי בחירה בפוליסת ביטוח זו, אתם מפחיתים את ההשפעה על החסכונות שלכם בזמן חירום. בדרך כלל, סכום הפרמיה תלוי בעיסוקו של קונה הפוליסה.

בחירת פוליסת ביטוח תאונות אישיות

מבוטחים יכולים לבחור פוליסת ביטוח תאונות אישיות שמכסות אותם ואת בני משפחתם, אבל חשוב לבדוק את מרכיבי הפוליסה לפני הקנייה. בין היתר, יתרונות הפוליסה כוללים:

כיסוי הוצאות אשפוז

בית החולים הוא המקום אליו יש להאיץ מיד את נפגע התאונה כדי לשלוט על הנזק מהפציעות. פוליסת ביטוח תאונות אישיות תבטיח כי חשבונות בית החולים יוסדרו, בהתאם לתנאי הפוליסה.

כיסוי נכות

נכות קבועה או זמנית עלולה להיווצר כתוצאה מתאונה קשה. אדם שבחר בפוליסה זו יקבל כיסוי, בהתאם לתנאי הפוליסה, במקרה של נכות מוחלטת קבועה או נכות חלקית קבועה. אחוז מסוים מסכום הביטוח ישולם לבעל הפוליסה, במקרה של נכות כמו אובדן גפיים או כל פציעה חמורה אחרת.

כיסוי למקרה מוות

במקרה שקרבן התאונה מאבד את חייו, חברת הביטוח תפצה בתשלום של מאת האחוזים מסכום הביטוח את משפחת המנוח. חוץ מזה, כיסוי ביטוח תאונות אישיות מספק גם כיסוי לחיובים כמו הוצאות אמבולנס והלוויה.

הטבות נוספות

בנוסף להטבות אלו, פוליסת ביטוח תאונות אישיות כוללת כיסוי עד גבול מוגדר להוצאות יומיות ותשלום עבור חינוך ילדים שתלויים במבוטח, בהתאם לתנאי הפוליסה. כיסוי של עד אחוז מסוים מסכום הביטוח מוצע במקרה של אירועים כמו שברים וכוויות. וזה לא הכול. פוליסות ביטוח תאונות אישיות מכסות הוצאות שנובעות ממקרי אבחון למקרים של ניתוחי שחזור.

הפוליסה מציעה גם הטבות בצורה של סכום כיסוי משופר במהלך חידוש לאחר סיום שנת הפוליסה, בהתאם לתנאי הפוליסה.